.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بيانيه قاطع دانشجويان درخصوص كشتاردربحرين



 تشكل هاي دانشجويي كشور طي بيانيه اي ضمن محكوم كردن فاجعه كشتار شيعيان بحرين توسط جنايتكاران آل سعود و حكام مستبد و غرب زده بحرين، از همه دانشجويان و فعالان اجتماعي دعوت كردند تا قدم در راه اين مجاهده مقدس بردارند.

بيانيه تشكلهاي دانشجويي به شرح ذيل مي باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
امروز در منطقه شاهد بیداری اسلامی و موج عدالت خواهی از سوی کشورهای مسلمان خاورمیانه و شمال آفریقا هستیم. موجی که در نبرد نابرابر حق علیه باطل، شکست سران زر و زور استعمار را بیش از پیش به نمایش گذاشته است.

حیله و حقه جدید از سوی سازمان های امنیتی آمریکا و اذنابش عیله کشورهای منطقه، وحدت اسلامی را نشانه گرفته است و سعی دارد با ایجاد جنگ طایفه ای در منطقه در راستای ایجاد تفرقه بین مسلمانان موج خروشان بیداری اسلامی را بخواباند.

ورود نظامی مزدوران آل سعود که خود را خادم حرم امن الهی می دانند جوانان مسلمان بحرین را به خاک و خون می کشاند. آمریکا در راستای ایجاد تفرقه بین مسلمانان و با تحریک آل سعود موجب شده است که عربستان دست به کشتار مسلمانان بزند.

چه بد گمراهی امروز گریبان گیر آل سعود شده است که به تحریک ظالمان زمان دست به کشتار مسلمانان می زند که نکند در مسلمان عربستان هم بیدار شوند و از ستمکاران زمان به ستوه آیند. چه بد عاقبتی است برای خادم الحرمین (بخوانید خائن الحرمین).

امروز عربستان سخیفانه حضور نظامی آمریکا در بحرین را علیه مسلمانان نمایندگی می کند و سیاست هایی را که آمریکا برای حفظ وجه خود سعی دارد انجام ندهد را آل سعود با بی شرمی تمام انجام می دهد که حضور نظامی در عربستان و پناه دادن بن علی را می توان از آن دست شمرد.

شهادت بیش از ۵۰ تن از برادران بحرینی، زخمی شدن بیش از ۲۴۰ تن از آنان، محاصره بیمارستان و قطع آب و برق مردم از جمله جنایات آل سعود و آل خلیفه در بحرین است که هیچگاه از حافظه تاریخی امت رسول الله خارج نمی شود و رسول رحمت امروز قطعا نظاره گره این جنایت آل سعود و آل خلیفه علیه امت مسلمان است.

زین پس ما دانشجویان همراه با تمامی دانشجویان جهان اسلامی تمام تلاش خود را علیه تفرقه افکنان غربی و نوکران آنها در منطقه به کار می گیریم تا دست نفاق را از امت اسلامی قطع نماییم تا به حول قوه الهی جبهه حق علیه کفر جهانی نصرت و پیروزی یابد. انشاء الله
از تمامی دانشجویان و فعالان اجتماعی درخواست می کنیم که با تشخیص وظیفه تاریخی خود پا به عرصه مجاهده علیه دشمنان اسلام و انقلاب جهانی اسلامی گذاشته تا به لطف خداوند عرصه را از بازیگری جنود شیطان پاک شود.

رژیم صهیونیستی و آمریکا با مطرح نمودن شایعه توزیع سلاح بین تروریست ها و مانور رسانه ای بر روی آن سعی دارد جمهوری اسلامی را به انفعال بکشاند تا جمهوری اسلامی نتواند طبق اصول سیاست خارجی خود از جبهه حق حمایت نماید.

مسئولین امر در جمهوری اسلامی در این برهه حساس تاریخی موظف اند از هیچ تلاشی از برای کمک به مردم مظلوم منطقه دریغ ننمایند که چشم بصیر دانشجویان، ملت ایران و مسلمانان جهان به آنها دوخته شده است.

متأسفانه امروز صدا و سیما به عنوان بزرگترین رسانه کشور از نظر اولویت رسانه ای نسبت به مسائل منطقه سیاست درستی را اتخاذ ننموده است. صدا و سیما باید به عنوان موثر ترین رسانه کشور در انتقال دغدغه های انقلابی مردم مسلمان که در راستای انقلاب جهانی اسلام می باشد، بسیار وسیع تر عمل نماید.

چگونه می توان که شاهد کشتار گسترده و بی رحمانه مسلمانان منطقه بود و مهم ترین مسئله صدا و سیمای جمهوری اسلامی طنز های نوروزی، فیلم های آمریکایی و... باشد.

امید است که به لطف و عنایت خداوند متعال نصرت الهی شامل جبهه حق شده و شاهد شکست مزدوران و مستکبران باشیم. انشاءالله./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.147 seconds.